.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در شورای مرکزی انجمن مازندرانی های مقیم مرکزمطرح شد ؛
دولت دوازدهم نظر نخبگان مازندران را در انتصاب مدیریت استان تامین نکرد
شمال نیوز : همچنین در جلسه مذکور با حضور مسولین موضوع طرح هدفمندی سازی یارانه ها در دولت دهم و یازدهم و همچنین در دولت دوازدهم مورد بحث و تحلیل قرا گرفته است.....

شمال نیوز : در جلسه شورای مرکزی انجمن مازندرانیهای مقیم مرکز در خصوص طرح راهبردی مدیریت پسماند در استان مازندران مورد بحث و بررسی قرار گرفته و برلزوم تسریع این طرح تاکیدشد.


به گزارش شمال نیوز ، در این جلسه در خصوص طرح پسماند در استان و لزوم توجه و کمک مدیران استانی و انجمن مازندرانی های مقیم مرکز مورد توجه قرار گرفته و مقرر شد جلسه مشترکی با حضور مسولین وزارت کشور،مدیران بانک شهر و مدیران مرتبط استانی برگزار وتا تصمیمات لازم در جهت به نتیجه رسیدن تلاشهای اتخاذ شود.


در ادامه این جلسه با بررسی وضعیت مدیریت استان در دولت دوازدهم با این جمع بندی که ویژگی های مورد انتظار نخبگان انجمن مازندرانی های مقیم مرکز در دوره جدید هم توسط دولت تامین نگردیده عنوان شدکه اعضای شورا بر لزوم استفاده مدیریت جدید استان از نیروهای مجرب، باسابقه و کارآزموده در مسولیت ها و مدیریت های مختلف استان تاکید و آمادگی خود را برای هر نوع همکاری در جهت پیشبرد طرح ها توسعه ای با استانداری و سایر مدیران استانی اعلام نموند.


همچنین در جلسه مذکور با حضور مسولین موضوع طرح هدفمندی سازی یارانه ها در دولت دهم و یازدهم و همچنین در دولت دوازدهم مورد بحث و تحلیل قرا گرفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.